منصور حضرتیان روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه این استادیوم یک پروژه ملی هست، افزود:  ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار اولیه برای این پروژه اختصاص یافته است و طی قرارداد وزارت ورزش با یک شرکت پیمانکار که مهرماه ۹۸ منعقد شد، پروژه اکنون فعال و در حال انجام است.

وی با اشاره به از ۳۸ هیئت ورزشی شهرستان ۳۰ هیئت فعال است، کمبود فضا را دلیل فعال نبودن تعدادی از هیئت ها عنوان کرد و افزود: بطور مثال در ورزش  اتومبیل‌رانی و موتورسواری مشکل فضای خاص این ورزش وجود دارد که در تلاشیم با رایزنی‌ دستگاه‌های دیگر فضاهای ویژه برای ورزش‌های خاص را ایجاد کنیم.

حضرتیان همچنین با اشاره به مدال‌های جهانی و کشوری کسب شده در سال‌جاری توسط ورزشکاران اهری گفت: حسین رضائی موفق شد در رشته بدمینتون دو مدال نقره در مسابقات جهانی کسب کند.

وی افزود: ۱۶ مدال طلا، ۱۱ مدال نقره و ۱۳ مدال برنز کشوری در مجموع تا دی ماه سال‌جاری توسط ورزشکاران اهری کسب شده و ۶۴ مدال طلا، ۶۱ مدال نقره و ۶۹ مدال برنز نیز حاصل تلاش و موفقیت ورزشکاران‌مان در سطح مسابقات استانی بوده است‌.

رییس اداره ورزش اهر در ادامه با اشاره به انتخاب یک ورزشکار اهری برای حضور در تیم ملی گفت: محمد عطازاده در رشته کبدی برای حضور در تیم ملی و شرکت در جام جهانی سرکل کبدی ٢٠٢٠ لاهور پاکستان دعوت شده و هم اینک این جام جهانی در حال برگزاری است.

حضرتیان با بیان اینکه تمام سعی و تلاش مجموعه و مدیریت در جهت به حداقل رساندن حواشی در هیئت های ورزشی است، خاطر نشان کرد: حاشیه سمی برای ورزش است و تلاش ما همیشه در جهت حذف و کاهش حواشی بوده است که از این‌رو، تلاشمان خوب جواب داده و اکنون در اکثر هیئت‌ها آرامش برقرار است .

وی افزود: ورزشکاران شهرستان در رشته های مختلف از جمله تکواندو، دوومیدانی، ووشو، تیراندازی با اسلحه، تیراندازی با کمان، هندبال، بوکس، فوتبال و… هم در بخش برادران و هم در بخش بانوان موفقیت‌های خوبی در سال ۹۸ کسب کرده اند.

وی افزود: در ورزش ژیمناستیک، برای اولین بار توانستیم تعدادی ورزشکار کودک و نوجوان دختر و پسر را به سطح بندی در استان بفرستیم که همه آنها  قبول شدند.

حضرتیان در پایان این نشست خبری با اشاره به فعالیت های عمرانی در حال انجام حوزه ورزش و جوانان اهر ابراز داشت: پروژه ای که سالیان سال بلاتکلیف مانده بود، ساخت استادیوم ۵ هزار نفری بود کا خوشبختانه در سال ۹۸ اجرایی شد. 

وی با بیان اینکه ایجاد مجمع خیرین ازدواج در اهر از ضروری‌ترین ملزومات است، افزود: مجمع خیرین ازدواج شهرستان بزودی تشکیل می شود که بیشترین حوزه فعالیت این مجمع در بخش تامین جهیزیه و مقدمات شروع زندگی برای جوانان خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.