به گزارش خبرنگار مهر، امین امینیان عصر امروز یک شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سیمای شهر هشترود مورد قبول نیست، گفت: باید شهرداری درجهت بهبود وضعیت شهر اقدامات اساسی انجام دهد.

فرماندار هشترود با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه از زمان‌های قدیم تغییری در سیمای شهر هشترود اتفاق نیفتاده است لذا این مورد مردم را دلسرد می‌کند و باعث می‌شود که به آینده نا امید نگاه کنند.

فرماندار هشترود ادامه داد: شهردار باید سال جدید را به توسعه سیمای شهر اختصاص دهد تا مردم با روحیه عالی به ادامه زندگی امیدوار باشند.

وی از ساکن ماندن پروژه طرح مسجد جامع انتقاد کرد و گفت: متأسفانه این طرح مدت‌های مدیدی است که راکد مانده است و در بهترین نقطه شهر و مقابل مسجد جامع و در مرکز شهر واقع شده است ولی الان به خرابه‌ای تبدیل شده است.

نماینده دولت در هشترود از صاحبان اراضی و ابنیه هایی که در آن محوطه بودند و هستند نیز خواست با دولت و مسئولین ذیربط، همکاری کنند.

فرماندار هشترود از اصحاب رسانه و خبرنگاران خواست که به آنهایی که زمین‌های آنها در طرح دولتی قرار دارد تشویق و ترغیب کنند تا با دولت و دست اندر کاران آن طرح همکاری کنند تا شاهد زودتر به ثمر نشستن آن طرح در سطح شهرستان و در هر نقطه آن باشیم.

فرماندار هشترود از برگزاری جشنواره زمستانی در سال آینده خبر داد و گفت: قرار بود این جشنواره امسال برگزار شود که به خاطر هم زمان شدن با انتخابات به سال آینده موکول شد و از سال آینده یک روز را اختصاص خواهیم داد به جشنواره زمستانی و انواع و اقسام بازی‌هایی که با برف و در هوای برفی می‌توان انجام داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.