حجت الاسلام ابراهیم برزگر روز چهارشنبه در جمع خانواده های دانش آموزان مدارس مراغه افزود: شیعیان  از صدر اسلام تا تاکنون، عزت و اقتداری به مانند امروز نداشته اند.

وی ادامه داد: دشمنان فکر می کنند که شهادت موجب از دست رفتن اهداف می شود و این در حالی است که در طول تاریخ  با شهادت امام حسین (ع) اسلام جان تازه ای یافته و قرن هاست که اسلام زنده مانده است.

برزگر با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت زمینه ساز شکست دشمنان نظام اسلامی شده است اضافه کرد: دشمن در منطقه با وجود صرف میلیاردها دلار شکست مفتضحانه ای خورده و این به برکت وجود فرهنگ شهادت و مقاومت بوده است.  

وی گفت: هم اکنون سربازان ولایت ناامن ترین منطقه را به امن ترین منطقه تبدیل کرده اند که شکست گروه های تروریستی و تکفیری مورد حمایت غرب و آمریکا نمونه بارز این امر است.

وی افزود:  دشمن به دلیل شکست های متوالی در منطقه از جبهه مقاومت اسلامی، نقشه های بسیاری برای ضربه زدن به این حرکت اسلامی و جهادی کرده که شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در این راستا بوده است.

برزگر با بیان اینکه شهادت، میراث گرانبهای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است ادامه داد: عزت حاج قاسم سلیمانی، اخلاص او در پشت خاکریز ها بود که  در آن از اسلام و انقلاب دفاع می کرد.

 وی  حضور مردم در مراسم تشییع  حاج قاسم را نشات گرفته از اعتقاد و باور مردم دانست و اضافه کرد: این همه عزت، غیرت و احترام حاج قاسم  نشات گرفته از ولایت مداری و ولایت پذیری آن شهید بزرگ بود.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.