ایبوب بهتاج عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این بازی جزو حساس ترین بازی های لیگ برتر بود که متاسفانه روح پهلوانی در آن زیر سئوال رفت و با وجود همکاری های خوب پیش از آغاز بازی بین نهادهای امنیتی و انتظامی، ورود هواداران دو تیم به سکوها با حاشیه هایی همراه شد.

وی اظهار داشت: همه مسئولان ورزش کشور دوست دارند بازی های لیگ برتر در فضایی آرام و بدون تنش برگزار شود، اما متاسفانه تعدادی از هواداران مقابل این خواسته ایستاده اند، در حالی که هدف اصلی ورزش سلامت جامعه و پرهیز از هر گونه حواشی است.

بهتاج ادامه داد: جای بسی تاسف است که بسیاری از بازی های لیگ برتر همواره با حاشیه هایی همراه است که باید همه تلاش کنند این وضعیت از ورزش کشور دور شده و بازی ها در محیطی سالم و بدون تنش برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور تبریز باید اعتراض خود را نسبت به توهین های مکرر تماشاگران پرسپولیس به مردم آذربایجان اعلام کند، گفت: اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز مراتب اعتراض مکتوب خود به مراجع مربوطه را پس از مشورت با مسئولان باشگاه تراکتور تبریز، اعلام و ارسال خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، بازی دو تیم پرسپولیس و تراکتور به دلیل حساسیت و  سوابق بازی های گذشته دو تیم با حاشیه هایی همراه بود و تعدادی از هواداران دو تیم به دلیل سنگ پرانی مصدوم شدند.

در این بازی تعدادی از تماشاگرنماهای پرسپولیس شعارهای توهین آمیز  سر دادند و شدت آن به حدی بود که گزارش زنده بازی در دقایقی بدون صدای ورزشگاه پخش شد.

تیم تراکتور در بازی حساس امروز مقابل پرسپولیس تن به شکست ۲ بر صفر داد که به اعتقاد تعدادی از کارشناشان، استراتژی غلط و اشتباه کادر فنی تراکتور عامل اصلی این باخت بود.

تراکتور با شکست امروز با همان ۳۰ امتیاز   در رده سوم باقی ماند و فرصت ارتقا به رتبه دوم را از دست داد.

این تیم در هفته ۱۸ روز جمعه ۱۱ بهمن در تبریز میزبان ذوب آهن است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.