امین امینیان روز یک‌شنبه در جلسه روابط عمومی های ادارات  این شهرستان نقش روابط عمومی ها را در پیشرفت اهداف سازمانی مهم برشمرد.
وی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع در جهت معرفی هرچه بهتر سازمان بسیار تاثیر گذار است افزود: روابط عمومی ها در تحقق این امر نفش مهمی دارند.

وی گفت: روابط عمومی مجموعه ای است که ارتباطی دو سویه بین سازمان و مخاطبین برقرار می کند که این مخاطبین گاها شامل تمام مردم است و گاها اقشار یا طیفی از مردم را در برمی گیرد.
امینیان با تاکید براینکه روابط عمومی ها نقش مستقیم و بسیار تعیین کننده ای در اعتمادسازی بین سازمان و مردم دارند گفت: متاسفانه ریشه بسیاری از بی اعتمادی هایی که امروز در بین مردم نسبت به دستگاه های اجرائی و حاکمیتی وجود دارد در این است که روابط عمومی ها وظایفشان را بدرستی انجام نمی دهند.
فرماندار هشترود گفت: آشنائی با فناوری اطلاعات و ارتباطات ، شناخت زبان رسانه، ارتباط موثر با رسانه ها، تسلط به اهداف، وظایف و مسئولیت های سازمان، تسلط به مهارت هایی همچون عکاسی و طراحی و تحلیل و پردازش اطلاعات از ضرورت های کاری روابط عمومی هاست و درصورتیکه کارشناسان این حوزه به این مسائل مسلط نباشند یا در برابر یادگیری آن مقاومت کنند طبیعی است که نه تنها منجر به ایجاد اعتماد بین سازمان و مردم نخواهند شد بلکه کاملا در جهت اعتمادزدایی حرکت خواهند کرد .
امینیان گفت: کارشناسان روابط عمومی  باید با دنیای رسانه و ارتباطات نزدیک باشند و با علم روز حرکت کنند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.