علی  امیری راد روز پنجشنبه در جلسه مشترک کارگروه گردشگری و ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی گفت: توجه به بخش گردشگری بعنوان یکی از اولویت های مهم و ظرفیتهای اصلی خداآفرین ضروری است که باید برای ایجاد زیرساختهای لازم و مناسب از طریق جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی تلاش شود .

وی بر همکاری دستگاههای دولتی در ارائه مجوزهای لازم برای سرمایه گذاری دربخش گردشگری و همچنین تسهیل در روند واگذاری انشعابات به مجتمع های گردشگری خدماتی و رفاهی از سوی ادارات خدمات رسان تاکید کرد.

 امیری راد در ادامه با اعلام اینکه چند واحد مجتمع خدماتی رفاهی و گردشگری در خداآفرین آماده افتتاح و بهره برداری در دهه فجر امسال است از ایجادمجتمع بین راهی در شهرلاریجان ، بخش گرمادوز ، روستاهای عمارت و کلاله بخش منجوان خبرداد .

وی با تاکید بر آماده سازی اقامتگاهها و کمپ های گردشگری برای میزبانی از مهمانان وگردشگران نوروزی خواستار همکاری ادارات با ستاد اسکان شد .

فرماندار خداآفرین همچنین پیگیری مرمت مسیر کمپ گردشگری آینالو ، نظارت بر قیمت ها و کرایه ها، جمع آوری زباله و تنظیف روستاهای گردشگری و حاشیه جاده ها، حذف نقاط حادثه خیز جاده ها ، ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی شبانه روزی را خواستار شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.