به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین فخرالدین صابری روز چهارشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز که باحضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور برگزار شد، افزود: طرح جامع گردشگری البرز مطالعات آن به پایان رسیده که در این طرح ها با 26 بسته سرمایه گذ اری گردشگری، 11بسته سرمایه گذاری بوم گردی به دنبال توسعه صنعت گردشگری هستیم .
وی ادامه داد: سهمیه ایجاد اشتغال البرز سال گذشته یک هزار و 500 نفر در بخش گردشگری بود که از محل تبصره 18 قانون بودجه پیش بینی شد.
صابری گفت: براین اساس حدود 300 نفر در هتل پنج ستاره قصر رز در البرز که اولین هتل پنج ستاره این استان به شمارمی رود مشغول به کارمی شوند.
وی اضافه کرد: استان البرز دارای 52 واحد اقامتی است و با بهره برداری از این هتل پنج ستاره اقدامات موثری در حوزه گردشگری رخ خواهد داد که این هتل 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز خاطرنشان کرد: مجتمع پذیرایی با 100 نفر اشتغالزایی و سفرخانه سنتی با 20 اشتغالزایی ازدیگر طرح های اشتغالزایی دراین زمینه به شمارمی رود.
وی گفت: درصدد ارائه تسهیلات چهار درصدی به منظور رونق گردشگری هستیم و امروز فعالیت های خوبی را از هنرمندان حوزه گردشگری و صنایع دستی در کشور شاهد هستیم که توانسته درنمایشگاه کره جنوبی فعالانه حضور داشته باشند.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.