سرهنگ رمضان اللهوردیان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل محورهای مواصلاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در عملیاتی ویژه و با تحقیقات فنی و پلیسی، افرادی را که با استفاده از اتوبوس در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت می کردند، شناسایی و موضوع را در دستور کار عملیاتی این پلیس قرار دادند.

وی ادامه داد: به همین منظور، ماموران پلیس با شناسایی کامل مسیر عبور اتوبوس و با هماهنگ های لازم ، در قالب تیم های پلس مبارزه با مواد مخدر مراغه در محدوده شهرستان وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: در این عملیات، یک دستگاه اتوبوس فعال در خط پیرانشهر - تهران که به وسیله یک دستگاه پژو ۴۰۵ همراهی می شد، در نزدیکی پلیس راه مراغه - هشترودبا شگردهای پلیسی، متوقف و با شناسایی هویت مسافران، یک نفر قاچاقچی با هویت معلوم که در پوشش مسافر با پنج عدد چمدان محتوی مواد مخدر قصد قاچاق داشت، شناسایی و بازداشت شد.

وی گفت: در بازرسی از چمدان های این متهم، تعداد پنج بسته بزرگ ، سه بسته کوچک، ۲ بطری بزرگ و چهار بطری کوچک محتوی مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۶۱ کیلو و ۲۷۵ گرم با لفافه کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این زمینه سه نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری توقیف و با تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ اللهوردیان  از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه خرید و فروش مواد مخدر به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.