میرمعصوم سهرابی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار امیدواری کرد: با هدایت الهامی به عنوان سرمربی روند صعودی تیم در نیم فصل دوم نیز ادامه داشته باشد تا به هدف گذاری ابتدای فصل برسیم.

سرپرست باشگاه تراکتور در خصوص آخرین وضعیت تراکتور، اعلام کرد: پس از بازی مقابل پیکان، تمرینات تیم به مدت یک هفته تعطیل شد و از روز گذشته تمرینات تیم مجددا آغاز شده و تعطیلات نیم فصل بهترین فرصت برای تقویت تراکتور هست.

سهرابی اضافه کرد: انجام بازی‌های تدارکاتی برای ارتقای سطح آمادگی تیم و افزایش هماهنگی میان بازیکنان برنامه‌ریزی شده است.

وی در مورد فعالیت تیم در نقل و انتقالات، بیان کرد: بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، تیم‌ها می‌توانند تا ۲۳ دی ماه بازیکنان مدنظرشان را جذب کنند و با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان با تیم‌هایشان قرارداد دارند، مکاتبات با تیم‌های تحت قرارداد بازیکنان مد نظرمان انجام شده و منتظر پاسخ آن‌ها هستیم.

وی ادامه داد: همچنین کادرفنی در حال بررسی گزینه‌های خارجی برای تقویت تیم است و به محض انعقاد قرارداد با بازیکنان خارجی مورد نظر، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

سرمربی تراکتور هم اعلام کرد: طی روزهای آینده حداقل دو بازیکن به جمع ما اضافه می‌شوند.

ساکت الهامی در رابطه با نقل و انتقالات تراکتور، افزود: همه به دنبال تقویت تیمشان هستند و حتی بازیکنان معمولی‌شان را به سایر تیم‌ها نمی‌دهند و این در حالی است که شرایط تیم ما هم بسیار خوب بوده و به دنبال تقویت تیم در دو پست هستیم 

وی گفت: در صورت فراهم شدن شرایط، منتظر برگزاری اردوی خارجی و یا داخلی هستیم، همچنین بازی‌های دوستانه نیز تدارک دیده شده تا برای آغاز نیم فصل دوم به شرایط مطلوب دست یابیم.

تیم فوتبال تراکتور یکشنبه ۶ بهمن ماه از هفته هفدهم لیگ برتر مهمان پرسپولیس خواهد بود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.