مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با امیرحسین نادم مدافع هافبک قشقایی شیراز به توافق رسیده و با عقد قراردادی این بازیکن به سپیدرود رشت ملحق شد تا در نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته اول کشور با پیراهن سرخپوشان رشتی در میادین حاضر شود.

افشین ناظمی افزود: این بازیکن ۲۶ ساله اصلیت گیلانی و فومنی دارد که علاوه بر حضور در تیم قشقایی شیراز، سابقه بازی در تیم های فوتبال جوانان پرسپولیس، امید ملوان بندرانزلی، استقلال جنوب و وحدت یزد را نیز در کارنامه خود دارد.

وی در ادامه به آخرین وضعیت تیم سپیدرود اشاره و بیان کرد: این تیم برای کسب آمادگی بیشتر جهت حضور در دور برگشت ، یک دیدار دوستانه نیز با تیم پاس گیلان برگزار کرد که در نهایت تیم فوتبال سپیدرود رشت با نتیجه سه بر دو در این بازی تدارکاتی و دوستانه به برتری دست یافت.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: البته کادر فنی سپیدرود رشت در این دیدار دوستانه علاوه بر استفاده از بازیکنان باتجربه خود از چند بازیکن جوان استفاده کرد تا آنان نیز در این دیدار محک زده شوند که در جریان این مسابقه جواد آقایی پور، ماهان سروی و قدیر آقاجانپور گل های سپیدرود را به ثمر رساندند.

ناظمی در ادامه ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر مشکلات تیم فوتبال سپیدرود رشت برطرف و به حداقل کاهش یابد تا این تیم با قدرت دور برگشت رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور را آغاز کند.

تا پایان دور رفت رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدرود رشت با کسب ۱۵ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد.

  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.