حسین محمدی در جمع پرستاران درمانگاه نصر ضمن تبریک روز پرستار با بیان بخشی از فضایل حضرت زینب(س)، بیان کرد: خلاصه کردن شخصیت والای آنحضرت در نیم روز کربلا، ظلم بزرگی در حق ایشان است چرا که کلیه مراحل زندگانی وی و لحظه لحظه آن پر است از درس و عبرت و وزنه سنگینی برای اسلام است.

 وی افزود: زینب(س) در اطاعت و بندگی خدا، ولایت مداری، بصیرت و شب زنده داری، یکه تاز و بی نظیر بود به طوری که حتی در شب عاشورا نیز از نماز شبش غافل نشد.

  فرمانده سپاه میانه با بیان اینکه رسالتی که زینب(س) در قیام عاشورا داشت کمتر از سیدالشهدا نبود، تکمیل قیام و ابلاغ پیام امام حسین(ع) را نتیجه تلاشهای آن بزرگوار عنوان کرد و گفت: اگر راه و رسم ایشان را الگوی عملی خود قرار دهیم بی شک بسیاری از مشکلات و گرفتاری هایمان مرتفع خواهد شد.

  محمدی مراکز درمانی سپاه را خانه امید مردم و آبرویی برای نظام و انقلاب عنوان کرد و تخصص، رفتار، کردار، ادب و مردمداری پرستاران این مراکز را زبانزد خاص و عام خواند و اظهار کرد: دیدگاه مردم به مراکز درمانی سپاه با دیگر مرکز متفاوت است و آنان انتظار دارند رفتارهای صحیح، تکریم ارباب رجوع، خدمات بیشتر و بهتررا در این مراکز مشاهده کنند.  

  به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، فرمانده سپاه میانه با حضور در درمانگاه نصر با پرستاران این درمانگاه، دیدار و گفتگو و از آنان تجلیل کرد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.