غلامرضا رسول زاده، با تشریح این خبر، اظهار کرد: بارش پراکنده‌ی برف و باران از ساعات اولیه‌ی بعد از ظهر روز دوشنبه در راه‌های استان از جمله شهرستان چاراویماق، آزاد راه تبریز – زنجان و قسمتی از راه‌های میانه بخش آق کند و هشترود و مراغه آغاز شد که بلافاصله عوامل راهداری در محورها مستقر شده و اقدام به نمک پاشی کردند.

وی با اشاره به تداوم بارش‌های پراکنده‌ی برف و باران در راه‌های استان، گفت: تا به این لحظه گزارشی از برف سنگین که منجر به راه بندان شود، ارسال نشده است.

مسئول هماهنگی برف روبی راه‌های استان با بیان این‌که تردد در راه‌های استان به صورت امن در جریان است، افزود: عوامل راهداری در راه‌ها در حالت آماده باش بوده و اقدام به  یخ زدایی، تیغ زنی و نمک پاشی می‌کنند.

وی با ارائه توصیه‌هایی به رانندگان، خاطرنشان کرد: رانندگان در هوای بارانی برای جلوگیری از لغزندگی خودرو، سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را رعایت کرده و ضمن همراه داشتن زنجیرچرخ و وسایل ایمنی زمستان، با احتیاط کامل رانندگی کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

رسول زاده با اشاره به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان از فردا، گفت: فردا، علاوه بر بارش برف و باران، مه گرفتگی نیز در جاده‌ها وجود داشته و تمامی راه‌های استان خیس و لغزنده می‌شوند.

وی ادامه داد: طی روزهای گذشته، به علت بارش برف در مناطق کوهستانی، پنج راه روستایی شهرستان هشترود مسدود شده بود که با تلاش عوامل راهداری، بازگشایی شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1320277
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.