خطیبی به همراه ماشین سازی در آذر ماه امسال عملکرد بسیار خوبی داشت و  در این مدت طی ۶ بازی توانست ۳ برد، ۲ مساوی و یک باخت را کسب کند تا تیم تحت هدایت وی در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار بگیرد.

۲ برد از مجموع ۳ برد تیم خطیبی در مقابل تیم های مدعی تراکتور و استقلال بوده است که بازی های ویژه ای در لیگ برتر به شمار می روند.

در فهرست بهترین مربیان لیگ برتر در آذر ماه گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس با ۳۱۳ امتیاز، رسول خطیبی با ۲۷۴ امتیاز، دراگان اسکوچیچ سرمربی نفت آبادان با ۲۷۲ امتیاز، امیر قلعه نوعی سرمربی سپاهان با ۲۶۹ امتیاز و مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان با ۲۵۲ امتیاز در رده های اول تا پنجم جای گرفته اند.

علیرضا منصوریان، جواد نکونام، ابراهیم صادقی، آندره آ استراماچونی و یحیی گل محمدی نیز در رده بعدی فهرست بهترین مربیان لیگ برتر در آذر ماه قرار دارند.

مدل انتخاب بهترین مربیان لیگ برتر بر اساس عملکرد مربیان در ۵ شاخص اصلی سامل نتیجه، اخلاق، کیفیت، خدمت و ثبات و همچنین ۱۸ زیرشاخه با ضرایب متناسب در هر بازی و سپس در هر ماه محاسبه می شود.

رسول خطیبی ۴۱ ساله مربیگری در فوتبال را در سال ۱۳۹۰ به عنوان بازیکن - مربی در تیم ماشین سازی آغاز کرد و  سپس در تیم های گسترش فولاد، تراکتورسازی، سیاه جامگان مشهد و بار دیگر ماشین سازی مربیگری خود را ادامه داد.

این مربی در سال ۱۳۹۲ از سوی کانون مربیان فوتبال ایران به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شد.

خطیبی علاوه بر صعود با تیم های گسترش فولاد و ماشین سازی به لیگ برتر در سال های گذشته، توانست در سال ۱۳۹۳ همراه با تیم تراکتورسازی در لیگ برتر بازی های درخشان و نتایج خیره کننده ای کسب کند که با وجود قهرمانی در نیم فصل از تیم کنار گذاشته شد.

هواداران تراکتور از آن تیم به عنوان بهترین تیم تراکتور طی سال ها حضور در لیگ برتر یاد می کنند که در پایان فصل با هدایت تونی اولویرای پرتغالی به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر دست یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.