فرهاد جبارپور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این کارگاه یک روزه با هدف آموزش شیوه ثبت فعالیت‌های کانون های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی در پرتال بچه های مسجد و همچنین شیوه‌های کسب امتیاز در سامانه فهما (فرهنگ و هنر مساجد ایران) و با حضور رابطان و مدیران مسؤول کانون های منتخب شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به این‌که ارایه مبانی سواد رسانه‌ای از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی یک روزه بود، گفت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان ارتقای سطح سواد رسانه‌ای فعالان مسجدی برای حضور اثرگذار و هدفمند در فضای مجازی است.

جبارپور با بیان این‌که ۹۶ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان عجب شیر فعال است، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۷۱ کانون روستایی و مابقی شهری هستند که همه ساله در مناسبت‌های مختلف و همچنین طرح های فرهنگی و هنری میزبان خیل گسترده ای از نوجوانان و جوانان منطقه هستند.

وی بر لزوم توجه کانون های مساجد شهرستان عجب شیر به طرح ملی فهما تأکید کرد و گفت: ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد منجر به افزایش امتیاز استانی و ملی کانون ها و در نتیجه ارتقای جایگاه این نهادهای مردمی خواهد بود.

کارگاه یک روزه تبیین سند راهبردی و رویداد ملی فهما با حضور کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی در محل سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان عجب شیر برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.