به گزارش ایرنا، ساکت الهامی عصر سه شنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های تراکتور و شهرخودرو افزود: با انجام یک بازی زیبا و مقتدرانه توانستیم دل هواداران را شاد کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: امروز با وجودی که لیست بازیکنان مان نبود سوگیتا و میمبلا به دلیل مصدومیت نتوانستند در این بازی ما را یاری کنند همچنین ۲ بازیکن ملی پوشمان را در اختیار نداشتیم ولی با این حال برد شیرینی را بدست آوردیم.

الهامی اضافه کرد: بازیکنانم در این بازی با غیرت و مردانه بازی کردند ولی هنوز تمام توان تیم تراکتور را به نمایش نگذاشته ایم.

وی ادامه داد: در بازی امروز بازوبند کاپیتانی به دست احسان حاج صفی بود که این امر مودت و دوستی بازیکنان تراکتور را نشان می دهد.

مربی تیم تراکتور با اشاره به بازی بعدی تیمش گفت: بازی با پیکان از حساسیت بالایی برای ما برخوردار است و از فردا برای این بازی برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی در مورد کادر فنی جدید تیم تراکتور که تازه اضافه شدند، افزود: با وجود پتانسیل های بالایی که در شهر تبریز و استان وجود دارد معنی ندارد که از نفرات خارجی و غیر بومی استفاده کنیم.

به گزارش ایرنا، بعد از کناره گیری مصطفی دنیزلی سر مربی ترک تبار تراکتور، مسوولیت تیم تراکتور به ساکت الهامی گذاشته شده است.

تیم تراکتور با برد ۳ بر یک مقابل تیم شهر خودرو  و با ۲۷ امتیاز و یک بازی کمتر به رده پنجم جدول صعود کرد و بازی معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، شنبه ۷ دی ماه از ساعت ۱۵ بین تیم های پیکان و تراکتور انجام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.