به گزارش ایرنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی تیم های فوتبال تراکتور و شهرخودرو افزود: با توجه به اینکه تصمیمات داوری بازی امروز را تحت تاثیر قرار داد، نتوانستیم بازی را که از شاگردانم انتظار داشتم ارایه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خاطرنشان کرد: تیم تراکتور امروز از لحاظ بازی خوب بود و روز به روز روند رو به جلویی را طی می کند ولی شاگردانم از لحاظ فنی و فیزیکی جلوی تیم تراکتور کم نیاوردند.

گل محمدی با اشاره به اینکه تیم داوری در چند بازی اخیر هفت پنالتی را به نفع ما نگرفته است، عنوان کرد: معتقد هستم در بازی امروز نیز داور پنالتی حتمی ما را نگرفت که این تصمیم روی بازیکنانم تاثیر گذاشت.

وی اعلام کرد: در تعطیلات نیم فصل فرصت کافی داریم تا روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کنیم و همچنین باید برای جذب چند بازیکن نیز اقدام کنیم.

گل محمدی با بیان اینکه تیمی نیستیم که روی حاشیه ها، بازی را جهت دهیم در عین حال گفت: در برخورد بازیکن تراکتور با بازیکن ما، بازیکن ما گونه اش شکست ولی داور حتی خطا هم اعلام نکرد و ما مجبور به تعویض این بازیکن شدیم.

سرمربی تیم شهر خودرو در خصوص تیم تراکتور گفت: این تیم پر مهره قابلیت قهرمانی را دارد و باید قدر آقای زنوزی را دانست که با سرمایه شخصی برای ارتقای این تیم هزینه می کند.

تیم تراکتور با برد سه بر یک امروز مقابل تیم شهر خودرو توانست با کسب ۲۷ امتیاز به رده پنجم جدول صعود کند و تیم شهر خودرو با ۲۸ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال باقی ماند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.