عادل کاظمی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پویش یکی از مولفه‌های اصلی برنامه‌ وزارت نیروی دولت دوازدهم در مدیریت توامان عرضه و تقاضا در بخش آب و انرژی است و موفقیت این پویش، مستلزم یک ارتباط سازمان‌یافته با مصرف‌کنندگان و مردم است.

وی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق تبریز در بخش «اصلاح روشنایی معابر» طرح هایی به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد ریال، در بخش «اصلاح و بهسازی» طرح هایی به ارزش تقریبی ۱۱۸ میلیارد ریال و در بخش «ایجاد قدرت مانور» دارای طرح هایی به ارزش تقریبی ۲۹ میلیارد ریال را قابل افتتاح و در حال بهره‌برداری دارد.

وی اعلام کرد: این شرکت همچنین طرح هایی در زمینه‌  «توسعه‌ی روشنایی معابر» به ارزش بیش از ۱۶ میلیارد ریال، در زمینه‌ «توسعه‌ فیدر» به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال و در زمینه‌  «توسعه و ساخت» به ارزش تقریبی ۲۵۰میلیارد ریال قابل افتتاح و در حال بهره‌برداری دارد.

کاظمی ادامه داد: در زمینه‌ «کاهش تلفات» نیز طرح‌هایی به ارزش بیش از ۱۹ میلیارد ریال و در زمینه‌ «نیرورسانی» نیز به ارزش بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال طرح، آماده‌ بهره‌برداری می‌باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: امیدواریم با اجرای برنامه‌ پویش و بهره‌برداری و افتتاح این طرح ها، در عرصه خدمات زیربنایی برق، زمینه‌ساز پیشرفت و پیشران تمامی بخش‌های اقتصادی تبریز و کشور باشیم.

به گزارش ایرنا، در شهرستان بیش از  ۱.۸ میلیون نفری تبریز افزون بر ۶۰۰ هزار مشترک برق وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.