به گزارش ایرنا، فردین آقایی هشتجین مدیرعامل سیدوک به همراه ۱۰ تن از خیران نیک اندیش کشور با هدف بررسی شرایط خانوارهای ساکن در روستای زلزله زده ورنکش میانه و تحویل کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به آنها، عازم این روستا شدند.


بر اساس این گزارش، یک تن برنج و مواد غذایی ، لوازم خانگی، صدها دست لباس گرم و تعداد زیادی اسباب بازی و عروسک از جمله اقلامی بود که از سوی خیران بین اهالی روستا توزیع شد.

همچنین با توجه به در پیش بودن شب «یلدا» صدها کیلو شیرینی، میوه و تنقلات به ساکنان روستای ورنکش تحویل شد تا همراه با دیگر هموطنان، این آیین ایرانی را در کنار یکدیگر جشن بگیرند.

مدیرعامل «سیدوک» در این باره به خبرنگار ما گفت: هرچند دولت و نهادهای امدادرسان، امکانات خود را برای یاری رسانی به زلزله زدگان ورنکش به کار گرفته‌اند اما کمک به همنوعان و هموطنان زلزله زده که در این هوای سرد شرایط سختی را سپری می‌کنند باید به عنوان یک مسوولیت اجتماعی مدنظر انجمن‌ها، نهادهای مردمی و شرکت‌های خصوصی باشد و همه آنهایی که امکان و توان برای ارسال و یا جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی را دارند، در این عرصه همراه شوند.

آقایی هشتجین افزود: بنده و تعدادی از خیران در این سفر یکروزه علاوه بر توزیع اقلام و کمک‌های غیرنقدی، مبلغی به صورت نقدی در اختیار اهالی محترم و شریف این روستا قرار دادیم.

زلزله ۵.۹ ریشتری در بامداد هجدهم آبانماه سالجاری در آذربایجان شرقی به کانون ترک میانه، موجب جان باختن ۵ تن از اهالی روستای ورنکش میانه و خسارت ۱۰ تا ۱۰۰ درصدی به حدود ۵ واحد مسکونی در شهرستان های میانه و سراب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.