رسول خطیبی عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی تیمش با تیم ذوب آهن ضمن تسلیت به جانباختگان حادثه زلزله امروز شهرستان میانه، افزود: به دلیل زلزله دیشب، بازیکنان تیم استراحت کافی نداشتند و نگران مصدومیت آنها بودم و ۲ تعویض نیمه اول بازی به این خاطر انجام گرفت.

وی در خصوص دریافت گل اول بازی در ثانیه های ابتدایی  خاطر نشان کرد: مقصر اصلی این گل من هستم چون از بازیکنانم خواسته بودم بازی سازی را از جلوی دروازه شروع کنند که این گل را دریافت کردیم.

خطیبی با بیان اینکه شاگردانم از دقیقه یک تا ۹۰ بازی جانانه و غیرتمندانه بازی کردند، عنوان کرد: در طول بازی چندین موقعیت گلزنی بدست آوردیم که از دست دادیم و همین امر احتمال برتری با اختلاف چند گل را از ما گرفت.  

وی اذعان کرد: امروز تیم ماشین سازی که بودجه مالی ۷ تا ۸ میلیاردی دارد به مصاف تیمی که بودجه ۳۰ یا ۴۰ میلیاردی دارد، رفت و ما با تمام داشته های مان این بازی را به نفع خودمان تمام کردیم.

تیم ماشین سازی امروز جمعه در هفته دهم لیگ برتر فوتبال با تلاش بازیکنانش توانست، در دقایق پایانی بازی باخته یک بر صفر را با نتیجه ۲ بر یک خاتمه دهد و با کسب سه امتیاز بازی و  ۱۲ امتیاز به رده دهم جدول صعود کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.