به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده روز دوشنبه در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان مرند، ضمن اشاره به دشمنی ۶۶ ساله آمریکا با ایران خاطرنشان کرد: هر چند دشمنی استکبار با شدت تمام ادامه دارد اما آنان نسبت به قبل بسیار ناتوان و زمین گیر شدند.
وی افزود: آمریکا چندین بار از ملت ایران سیلی خورده که روز ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانش آموزان از جمله مهترین آنها بود.
امام جمعه مرند با بیان اینکه دشمنی آمریکا بخاطر عزت، شرف و پافشاری ملت ایران به استقلال است، افزود: دشمن در سالیان گذشته انواع توطئه ها را بر علیه ایران انجام داده و علاوه بر وارد کردن میلیاردها خسارت بر کشور، صدها هزار جوان ما را شهید، جانباز و مفقودالاثر کردند.
وی خاطرنشان کرد: با وجود دشمنی ها و توطئه های بسیار، ایران چنان قدرتمند شده که اکنون آمریکا به قدرت ایران اعتراف می کند و دولت نامشروع اسرائیل، موجودیت خود را در خطر می بیند.
حجت الاسلام نعمت زاده تاکید کرد: عزت و اقتداری که در سایه وحدت و رهبری های امام(ره) و بصیرت مقام معظم رهبری بدست آوردیم باید در گام دوم انقلاب اسلامی مستحکم تر کنیم.
وی با اشاره به طرح و برنامه های دشمن برای ایجاد فتنه در کشور گفت: ملت و مسوولان باید به دور از منافع شخصی و حزبی، از حق حمایت کرده و با فساد و باطل از هر جناح و سلیقه مقابله کنند.
امام جمعه مرند خاطرنشان کرد: مطالبه و انتظار به حق مقام معظم رهبری و مردم از مسوولان نیز این است که با مفاسد اداری و مفسدان بزرگ اقتصادی، برخورد جدی و انقلابی داشته باشند و مردم این برخورد با مفاسد و آلودگی ها را ببینند.
وی همچنین به انتخابات پیش رو در کشور اشاره کرد و افزود: مردم که ۴۰ سال در مقابل طوفان بلاها ایستادگی کردند باید برای نابودی مفاسد و زنده نگهداشتن ارزشهای انقلاب اسلامی، در انتخابات حضور پرشور و انقلابی داشته باشند و نمایندگان پاکدست، انقلابی، شجاع و سالم انتخاب کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.