جعفر پاشایی روز یکشنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز، اظهار داشت: طرح‌های مختلفی در دستگاه تعلیم و تربیت و بین سایر دستگاه‌ها انجام می‌شود و بستر لازم برای اجرای طرح حقوق شهروندی در مدارس فراهم و براساس آن کتاب مربوط به حقوق شهروندی تدوین شده و مدرسان آن نیز آموزش‌های لازم را کسب کرده‌اند.

وی با بیان این‌که اجرای طرح آموزش حقوق شهروندی در مدارس ابتکار شورا و شهردارتبریز بود، افزود: در حال حاضر شهرداران سراسر کشور از ما پیگیر اقدامات انجام شده برای اجرای حقوق شهروندی در مدارس تبریز هستند تا از طریق الگوبرداری از تبریز در شهرهای خود نیز این طرح را اجرا کنند.

پاشایی با بیان این‌که آموزش و پرورش استان آمادگی کامل برای همکاری در حوزه مختلف و در راستای پیشرفت و ترقی کشور را با سایر دستگاه‌ها دارد، گفت: با تمامی محدویت‌ها به تنهایی قادر به حل مشکلات نیستیم، باید تمام دستگاه‌ها برای رسیدن به قله‌های پیروزی کمک و یاور ما باشند.

وی یکی از اقدامات برجسته شورای شهر و شهرداری کلان شهر تبریز را فراهم کردن فضای عمومی برای ورزش دانش آموزان و شهروندان در سطح شهر عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها با همکاری سایردستگاه‌ها را سد دفاعی برای جلوگیری از ورود دانش آموزان به آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت:  مدرسه، کلاس درس و آموزش و پرورش سد دفاعی برای عدم ورود دانش آموزان به مشکلات و آسیب‌های اجتماعی است.

وی اظهارداشت: آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با ظرفیت بیش از ۷۸۰ هزار نفر نوآموز و دانش آموز و با هشت هزار مدرسه، و سه هزار کلاس درس آماده‌ی اجرای پروژه‌های هماهنگ با شهرداری و شورای شهر تبریز است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.