به گزارش ایرنا، آندره آ استراماچونی عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش با تیم تراکتور افزود: تیم تراکتور یک تیم بزرگ است که از تجربه سرمربی بنامی بهره می گیرد و همچنین باشگاه تراکتور یکی از پول دارترین باشگاه های کشور محسوب می شود.  

سرمربی ایتالیایی استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه اطراف تیم استقلال مشکلات زیادی وجود دارد که به نوبه خودم تا به حال اجازه نداده ام تا بازیکنانم درگیر این حواشی شوند و با تمرکز کافی دنبال بازی های خود باشند.

استراماچونی در خصوص بازی فردا عنوان کرد: نتوانستیم با تمام قوا به مصاف تیم تراکتور برسیم زیرا که داریوش شجاعیان مهاجم تیم و روزبه چشمی بازی ساز تیم را بدلیل مصدومیت برای بازی فردا در اختیار نداریم و جایگزین خوبی برای این بازیکنان در تیم نیست.

وی اظهار کرد: فردا هر بازیکنی پیراهن استقلال را بر تن کند، ۱۱۰ درصد توانش را برای رسیدن به پیروزی این تیم بکار خواهد بست.  

وی در مورد حضور هواداران پر شور تراکتور گفت: با اطلاع از حضور و حمایت تمام عیار تراکتوری ها وارد تبریز شدیم و برای این بازی برنامه داریم و معتقد هستم هر تیمی که تلاش بیشتری داشته باشد برنده میدان خواهد شد.  

استراماچونی دلیل حضورش در تیم استقلال را تاریخچه و اهمیت این تیم در بین ایرانیان عنوان کرد و گفت: با علم این موضوع که تیم استقلال نتوانسته در چندین سال گذشته جایگاه واقعی خودش را در لیگ برتر ایران پیدا کند و همچنین مشکلات زیادی که این باشگاه با آنها دست و پنجه نرم می کند این تیم را انتخاب کردم و برای موفقیت آن تمام تلاش خود را انجام خواهم داد.

دیدار تیم های تراکتور و استقلال فردا جمعه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز برگزار خواهد شد.  

 تیم تراکتور با ۱۷ امتیاز در رده دوم و تیم استقلال با ۱۲ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر فوتبال کشور جای دارند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.