به گزارش ایرنا، مصطفی دنیزلی عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های تراکتور و استقلال تهران با اشاره به هشت بازی گذشته تیمش، افزود: امتیازاتی که در این مدت بدست آورده‌ایم متناسب با هدف‌گذاری ما بوده و فردا با یک تیم قدرتمند مسابقه داریم و آرزو می‌کنیم هواداران از بازی لذت ببرند.

سرمربی ترک تبار تراکتور با اعلام اینکه بازیکنانم برای این بازی آماده هستند، گفت: سوگیتا به دلیل بیماری فردا کنارمان حضور ندارد و سلامت بازیکنان در اولویت من است.

دنیزلی  در خصوص اشکان دژاگه اعلام کرد: اشکان در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شده بود، مدتی کنارمان نبود ولی برای بازی فردا هیچ مشکلی ندارد.

وی با بیان اینکه تیم استقلال در هفته های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده است، عنوان کرد: ما در آخرین بازی به ویژه نیمه نخست خوب کار نکردیم و امیدوارم فردا بازی بهتری به نمایش بگذاریم.

وی اظهار کرد: درست است بازی گذشته را واگذار کردیم ولی برای ما ادامه و پایان یک بازی مهم است و نفراتم را بر اساس این استراتژی آماده می‌کنم.

دنیزلی با اشاره به اینکه تیمش پنج بازی را خارج از خانه انجام داده است، عنوان کرد: به هر حال ما بعد از چند هفته گل خوردیم، ولی مهم این است که به راهمان ادامه دهیم، اکنون بالا و پایین جدول خیلی شلوغ بوده و هفته ۲۴ شکل واقعی خود را پیدا می‌کند.

سرمربی تراکتور ادامه داد: ما در بازی با نساجی و صنعت نفت آبادان دو نمایش متفاوت داشتیم که معتقد هستم عملکرد بازیکنانم در بازی با نفت به کیفیت چمن هم باز می‌گردد، و در بازی با تیم صنعت نفت آبادان در ۱۵ دقیقه آخر بازی موقعیت های بسیار خوب گلزنی داشتیم که نتوانستیم بازی را به سود خود خاتمه دهیم. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور افزود: فردا تیم جوانی مقابل‌مان بازی می‌کند، ولی ما هم تیم جوانی هستیم. 

دنیزلی گفت: اگر فردا نتیجه نگیریم لیگ برتر برای ما تمام نمی‌شود ما هم یکی از تیم‌های سخت و قدرتمند لیگ برتر هستیم.

دیدار تیم های تراکتور و استقلال از هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور فردا جمعه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.