ذبیح‌الله خدائیان روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شبستر با تاگید بر اینکه هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر مشکلات مالی تعطیل شود، اظهار داشت: در برخورد با این پرونده ها هیچ مقام و دستگاهی نباید مصون بماند.

وی با اشاره به امید و اعتماد ایجاد شده در بین آحاد جامعه به خاطر برنامه‌های تحولی در قوه قضائیه، افزود: حفظ و صیانت از این اعتماد و امید، وظیفه دشوار و مهمی است که باید با خدمات قابل قبول به مردم و برداشتن گام‌های بلند در مسیر رضایت مندی آنها اجرایی شود.

خدائیان ادامه داد: رئیس قوه قضائیه  با ارائه طرح تحول در این قوه، بر مبارزه بی امان با فساد در جامعه و برخورد با متخلفان تاکید دارد که در این میان و  در بررسی پرونده‌ها اگر وابستگی به جناح‌ها و مسوولان نظام لحاظ نشود و دقت نظر کافی صورت بگیرد، فساد ریشه‌کن می‌شود.

وی به اهتمام قوه قضائیه در خصوص رونق واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: در پرونده‌های واحدهای تولیدی سعی بر این است که هیچ واحد تولیدی به خاطر مشکلات مالی تعطیل نشود و با ارائه راهکارهایی فعالیت آنها ادامه یابد. 

خدائیان ، وظیفه مدیران و مسوولان نظام جمهوری اسلامی را خدمتگزاری به مردم دانست و افزود:  این مسوولیت‌ها دیر یا زود از همه گرفته خواهد شد اما باید تا زمانی که در این مسوولیت‌ها هستیم تمام تلاش خود را برای خدمتگزاری به مردم انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه باید خداوند را شاکر باشیم که توفیق خدمت در این نظام نصیب‌ ما شده است، گفت: همین امر وظیفه ما را در خدمتگزاری به مردم سنگین‌تر کرده است و به پاس این نعمت باید خود را وقف خدمت کنیم و باید بدانیم که کم‌کاری ما را مردم به پای شخص ما نخواهند نوشت و این را به پای نظام و اسلام خواهند نوشت.

خدائیان با تاکید بر اینکه شیوه جدید دستگاه قضایی در مبارزه با مفاسد اقتصادی اثر مثبت در جامعه داشته است، افزود: در اسناد بالادستی شامل شرع مقدس،  سیره ائمه اطهار(ع)، فرمایشات رهبری، قانون اساسی و قوانین عادی بر مقابله با مفاسد اقتصادی تاکید شده است.

وی حمایت از سرمایه گذاری های مشروع، برخورد قاطع با مفاسد، علنی کردن محاکم، بازگرداندن اموال به بیت المال و مبارزه از درون و بیرون دستگاه قضایی را از جمله محورهای اصلی طرح تحول قضایی در برخورد با مفاسد اعلام کرد.

 رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه قوه قضائیه با تمام توان از سرمایه گذاری های مشروع و قانونی حمایت و پشتیبانی می کند، گفت: در همین زمینه بخشنامه ای از سوی ریاست این قوه به دادگستری های کشور ابلاغ شده است که طی آن هیچ کارخانه و واحد تولیدی نباید با حکم آن ها تعطیل شود.

شهرستان شبستر با جمعیت ۱۲۵ هزار نفر در فاصله ۷۰ کیلومتری شمال غربی تبریز واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.