آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروزز پنجشنبه در بدو ورود به تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ما آذربایجان را به نام زمان‌شناسی، شجاعت، دلیری و پیشتازی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی می‌شناسیم و به روح مطهر همه شهیدان و ایثارگران عزیز در این استان درود می‌فرستیم. 

رییس قوه قضاییه ابراز کرد: در این سفر که در امتداد سفر استانی ما رقم می‌خورد، قطعا دیدار با مردم عزیز این استان خواهد بود که البته برای احصا مشکلات ۱۷ گروه از یک روز پیش به سطح استان اعزام شده‌اند تا مشکلات این منطقه را بررسی کنند. 

وی خاطرنشان کرد: ۴ گروه در مرکز استان به بررسی مسائل قضایی، اداری و اقتصادی خواهند پرداخت و بخش‌هایی که با قوه قضاییه مرتبط است نیز بررسی خواهد شد و همچنین نشستی با خانواده معظم شهدا و فرهیختگان و علما خواهیم داشت. 

آیت الله رئیسی ادامه داد: نشستی با کارآفرینان و صنعت‌گران و تولید کنند،ان و کارگران خواهیم داشت چراکه این استان یکی از قطب‌های صنعتی و قابل اتکا است که دیدگاه آنها و  مشکلات موجود بررسی شده و موانع تولید که در سال رونق تولید مهم است به آن توجه خواهیم کرد. 

وی اضافه کرد: در نشست اداری با مدیران خدمتگزار جلسه خواهیم داشت و در نهایت مسایل مربوط به دستگاه قضایی در دادگاه و دادسرا و سازمان‌های وابسته  قوه قضاییه نیز از دیگر برنامه‌هاست که نشستی با قضات خواهد بود. 

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: شورای عالی قوه قضاییه نیز در این سفر یک روزه برگزار خواهد شد که به منظور بررسی بررسی تمام گزارشات به دست آمده از این استان خواهد بود و امیدواریم بتوانیم به یک تصمیم  نهایی برای گره‌گشایی از مشکلات در این استان برسیم. 

رییس قوه قضاییه در سفری یکروزه به آذربایجان شرقی امروز میهمان مردم تبریز است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.