حسین محمدی روز چهارشنبه در اردوی محرومیت زدایی در روستاهای محروم بخش مرکزی میانه، مردم را ولی نعمت انقلاب دانست و گفت: رسالت و وظیفه اصلی مسئولان، خدمت به مردم است.

 وی اتحاد و وحدت در زمینه خدمت رسانی به مردم از سوی دستگاه های اجرایی در کنار سپاه و بسیج را فرصتی مناسب برای اجرای فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: نظام و انقلاب به پشتوانه همین مردم است که به چهل سالگی رسیده است.

 محمّدی بر لزوم ترسیم گذشته انقلاب و کشور برای جوانان تاکید کرد و دغدغه های رهبری در انتقال مفاهیم و دستاوردهای انقلاب به جوانان را متذکر شد.

وی تاکید کرد: جوانان به عنوان آینده سازان کشور باید نسبت به گذشته کشور و دوران ستمشاهی، اویل انقلاب، دفاع مقدس و تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و دستاوردهای بی نظیر آن به خوبی بصیرت دهی شوند تا در عملیاتی شدن گام دوم انقلاب که به دست آنان انجام خواهد شد، بتوانند به درستی ایفای نقش کنند.

 اردوی محرومیت زدایی در روستاهای بخش مرکزی میانه در قالب ۳ گروه در ۸ روستای بخش مرکزی با محوریت روستای بلانلیق، پیرامون آموزش و پیشگیری بیماری های دام سبک و سنگین و محلول پاشی و همچنین آموزش و مشاوره کشت پاییزه و ویزیت رایگان و تامین داروهای اساسی روستاییان به همت سپاه ناحیه میانه و با همکاری دستگاه های اجرایی متولی اجرا شد.

 توزیع نوشت افزار و کیف رایگان در بین دانش آموزان محروم منطقه توسط سپاه میانه از دیگر خدمات ارائه شده در این اردو بود.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.