عادل اصغرپور روز دوشنبه در جمع مردم روستا آلمالو با اشاره به عزم دولت در تحقق مطالبات روستائیان اظهار داشت: روستائیان از اقشار زحمتکش جامعه بوده و دغدغه مسوولان کشور نیز شناسایی و رفع مشکلات این قشر از افراد جامعه است.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت اعضای شورا، دهیار و روستاییان در عمران روستاها افزود: برای داشتن روستایی آباد همه باید وارد میدان شوندچون با وضعیت فعلی اعتبارات دولتی اگر مردم همکاری و همیاری نکنند دولت به تنهایی قادر به اجرای طرح های اقتصادی و عمرانی در روستاها نخواهد بود.

اصغرپور همچنین بر ضرورت مقاوم سازی واحدهای مشکونی روستایی تاکید کرد و گفت: تنها ۳۰ درصد منازل مسکونی در روستای آلمالو مقاوم سازی شده اند و این زنگ خطری برای این روستاست و برای شتاب دادن به روند مقاوم سازی، خود روستاییان باید مشارکت کنند.

فرماندار عجب شیر با اشاره به تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی مقاوم سازی برای هر واحد از سوی دولت، گفت: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها باید با اطلاع‌رسانی به موقع و مناسب، ضرورت مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی را به اهالی روستاها متذکر شده و زمینه احداث خانه‌های مقاوم و نوساز را در روستاها فراهم کنند.

اصغرپور همچنین از بهرمندی ۲ روستای آلمالو و قوزلوجه از گاز خانگی تا یک ماه آینده خبرداد و افزود: متاسفانه شرکت گاز در اجرای این طرح کند عمل کرده که با توجه به کوهستانی بودن منطقه،  این طرح باید تسریع شود.

به گزارش ایرنا، از ۳۸ روستای شهرستان عجب شیر ۳۴ روستا از نعمت گاز خانگی بهره مند هستند.

شهرستان عجب شیر با ۷۱ هزار جمعیت در ۹۸ کیلومتری جنوب غرب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.