به گزارش ایرنا، پنجمین و آخرین مرحله از سی و چهارمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان از ساعت ۱۰ امروز، از مسیر سرعین به تبریز به مسافت ۱۸۸.۹ کیلومتر برگزار شد.

در پایان این مرحله در مجتمع تجاری لاله پارک تبریز، پس از توماس جوزف بلژیکی، محمد گنج خانلو  از کشورمان، مدال نقره و «یوسف رجیح یو» از کشور مالزی مدال برنز را کسب کردند.

همچنین پیراهن طلایی این مرحله به «سانوا نوویکوف» از روسیه ، پیراهن سبز به محمد گنج خانلو از تیم سپاهان، پیراهن کوهستان (قرمز با دایره های سفید) به حمید پور هاشمی از تیم ملی ایران و در نهایت پیراهن سفید به ساوا نوویکوف از روسیه رسید.

به گزارش ایرنا، در  مرحله پنجم و پایانی سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان که با حضور ۶۸ رکابزن از ۱۴ تیم ایرانی و خارجی برگزار شد، ۲ خط کوهستان در کیلومترهای ۳۲ دارای ۱۵ امتیاز و کیلومتر ۱۵۵.۱ دارای حداکثر ۱۰ امتیاز و همچنین ۲ خط امتیازی در کیلومترهای ۱۰۳ و ۱۳۹ تعیین شده بود.

گفتنی است، سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با حضور ۸۰ رکابزن از ۱۰ کشور در قالب ۱۴ تیم از دهم تا چهاردهم مهر در استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل برگزار شد.

شرکت کنندگان در این  مسابقات مسافتی به طول ۸۷۸ کیلومتر را در پنج مرحله با همدیگر رقابت کردند.
۹۸۵۳/۵۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.