به گزارش خبرآنلاین از تبریز، مرحله دوم سی‌وچهارمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان امروز با معرفی نفرات برتر در مسیر منطقه آزاد ارس به شهر خوی مشخص شد.

حمید پورهاشم رکابزن تبریزی تیم ملی ایران توانست عنوان سلطان کوهستان مرحله دوم را از آن خود کند، در گفت‌وگو با خبرنگاران در رابطه با مرحله دوم این دوره از تور عنوان کرد: مرحله دوم بسیار سخت و فنی بود و از طرفی هم ما اصلا به این مسیر آشنایی نداشتیم.

وی ادامه داد: مرحله بسیار پیچیده‌ای بود و در برخی از مسیرها کنترل کردن دوچرخه با سرعت بالا واقعا سخت و نفس‌گیر بود. اما خوشحالم که توانستم پیراهن کوهستان را از آن خود کنم.

رکابزن تبریزی تیم ملی ایران در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من به دنبال عناوین شخصی نیستم و من و دیگر رکابزنان تیم ملی کشورمان سعی می‌کنیم با کسب نتایج قابل قبول، نتیجه تیمی مناسبی کسب کنیم. از طرفی خلیل خورشید دیگر رکابزن تبریزی تیم ملی دچار حادثه شد و نتوانست به مسیر ادامه دهد، به هرحال در مجموع امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

گفتنی است مرحله سوم سی‌وچهارمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان فردا جمعه از شهر ارومیه شروع شده و در تبریز به مسافت ۱۶۳ کیلومتر به اتمام می‌رسد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1268578
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.