به گزارش ایرنا، مهدی نوائی روز شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری این المپیاد که به صورت استانی خواهد بود افزود: این رویداد ورزشی در راستای ساسیت های وزارت ورزش و جوانان و دولت تدبیر و امید برای توسعه ورزش روستایی در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این المپیاد در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار می شودو  رقابت های بخش آقایان از ۲۳ تا ۲۶ مهر امسال به میزبانی مراغه خواهد بود.

نوایی اضافه کرد: این مسابقات در ۶ رشته شامل فوتسال، والیبال چهار نفره، طناب کشی، دوومیدانی، چوب کشی و هفت سنگ در سالن های ورزشی این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این رویداد ورزشی، بیش از ۶۰۰ ورزشکار، مربی و داور از روستاهای ۲۱ شهرستان آذربایجان شرقی به رقابت می پردازند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه نیز با تاکید بر لزوم توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در تمامی ابعاد گفت: ورزش نباید منحصر و محدود به شهرها باشد بلکه ورزش روستایی نیز باید مورد توجه قرار گیرد و بیش از پیش تقویت و توسعه یابد.

موسی شعفی افزود: برگزاری رویداد بزرگ ورزشی جام خوشه چین فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت های این شهرستان در قالب ورزش خواهد بود.

وی اضافه کرد: تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهرستان آماده همکاری و میزبانی از این رویداد ورزشی و سایر رویدادهای بزرگ ملی و بین المللی هستند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

۳۰۷۷/۷۴۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.