فرخ جلالی، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعداد دستگاه های اتوبوس برای ارایه خدمات به هواداران و تماشاگران بازی این تیم بر اساس استقبال هواداران مشخص می شود و این سازمان آماده تامین اتوبوس های مورد نیاز برای انتقال علاقه مندان این تیم به ورزشگاه یادگار امام (ره) است. 

وی با بیان اینکه علاقه مندان برای رفتن به ورزشگاه می توانند از ایستگاه های دایمی یکه تکان، میدان جهاد و چهارراه عباسی سوار اتوبوس های این شرکت شوند، اظهار داشت: با توجه به وجود دوربین های مرکز هوشمند این شرکت در این ایستگاه ها ارایه خدمات به هواداران این تیم از آغازین ساعت حضور آنان در این ایستگاه ها آغاز و تا انتقال آخرین هوادار و تماشاگر ادامه می یابد.

جلالی، ادامه داد: اتوبوس های این شرکت پس از انتقال تماشاگران و هواداران به ورزشگاه یادگار امام (ره) در محل مستقر شده و پس از پایان بازی اقدام به بازگرداندن آنان به ایستگاه های مورد نظر می کنند.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پارس جنوبی جم در چارچوب بازی‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور (جام خلیج فارس) ساعت ۱۶:۳۰ جمعه ۱۲ مهر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز می‌شود.

۸۰۲۳/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.