محمدرضا پورمحمدی روز سه شنبه در دیدار با مادران و همسران شهدا اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، بهانه ای برای تجلیل و قدرشناسی از انسان های والا مقامی است که عزیزان خود را برای دفاع از عزت و اقتدار جمهوری اسلامی به جبهه های جنگ علیه باطل اعزام کردند.

وی ادامه داد: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از سرمایه های ارزشمند نظام و انقلاب محسوب می شوند.

پورمحمدی با اشاره به اینکه امروزه استکبار در برابر انقلاب به خاطر فرهنگ شهادت و مقاومت تسلیم است، گفت: اگر امروز در کشور امنیت و آرامش داریم و در دنیا به اقتدار ایران اذعان دارند و چشم طمع به این سرزمین ندارند، به دلیل رشادت‌ها و شهادت‌هاست.

وی افزود: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان، ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی بدیل درمنطقه برخوردار است، لذا تمامی مردم و مسئولان موظفند که قدردان خون پاک شهدا باشند.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم به پاس قدردانی از فداکاری‌های خانواده معظم شهدا و جانفشانی‌های عزیزانشان ، راه امام و شهدا را ادامه دهیم و در خط ولایت حرکت کنیم.

به گزارش ایرنا، آذربایجان شرقی در طول دوران دفاع مقدس ۹ هزار و ۸۲۳ شهید، ۲۳ هزار و ۷۰۴ نفر جانباز و یک هزار و ۷۸۳ نفر آزاده  تقدیم اسلام و انقلاب کرده است. 

۶۱۲۰/۵۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.