به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رحیم علی طالعی روز پنجشنبه در مراسم غباروبی مزار شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با الگو برداری از رزمندگان دفاع مقدس آزادی و آزادگی را سرلوحه امور کشورمان باید قرار دهیم و در مقابل زیاده خواهی های دشمنان نظام اسلامی ایستادگی کنیم.
وی افزود: سیره عملی رزمندگان دوران دفاع مقدس نسخه نجات بخش کشورمان در حال حاضر است و باید با مولفه تربیت انسانی، الهی و اجتماعی در جبهه فرهنگی در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و گسل های فرهنگی، اخلاقی و معنوی را با الهام از فرهنگ عاشورایی برطرف کنیم.
وی با اشاره به اینکه نباید به سوی بیگانگان دست التماس دراز کنیم، افزود: در حال حاضر در تمامی عرصه ها بزرگترین و پیچیده ترین فناوری ها را در اختیار داریم و باید به آینده کشور و جوانان این مرز و بوم اسلامی اعتماد و ایمان داشته باشیم.
حجت الاسلام طالعی با اشاره به امکانات ابرقدرت ها در دوران ۸ سال دفاع مقدس افزود: در آن دوران مردم با اتحاد و انسجام و رهبری امام خمینی(ره) در مقابل ابرقدرت های جهان ایستادند و قدرت انقلاب اسلامی را به همگان نشان دادند.
شهرستان مراغه با تقدیم یک هزار و ۴۰۰ شهید به انقلاب اسلامی از شهرهای شهیدپرور کشور است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
۳۰۷۷/۹۸۸۰

هفته دفاع مقدس مراغه هفته دفاع مقدس مراغه هفته دفاع مقدس مراغه هفته دفاع مقدس مراغه هفته دفاع مقدس مراغه هفته دفاع مقدس مراغه هفته دفاع مقدس مراغه هفته دفاع مقدس مراغه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.