به گزارش ایرنا، رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی سه شنبه شب در مراسم گشایش این نمایشگاه با بیان اینکه حرارت عشق به امام حسین (ع) در روح و جان هنرمندان ابدی و ماندگار است، گفت: هر کس رهرو واقعی سیدالشهداء باشد، رستگار می شود.

سیدمحمدحسین بلاغی، با بیان اینکه اهالی فرهنگ و هنر با استفاده از هنر خود به آستان امام حسین (ع) عرض ارادت می‌کنند، افزود: عکس های بسیار ارزشمندی از عزاداری های حسینی در سراسر استان به دبیرخانه این سوگواره ارسال شده بود که از میان این آثار، کارهای فاخری برگزیده و در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه این سوگواره پس از مدت‌ها برای بار دیگر در حوزه هنری آذربایجان شرقی از سر گرفته شده است، اظهار داشت: امید است این سوگواره در سال‌های آینده پر رونق‌تر برگزار شود.

بلاغی، با اشاره به اینکه افتتاح نگارخانه ماه حوزه هنری استان، فصل جدیدی از فعالیت های نمایشگاهی را در آذربایجان شرقی باز کرده است، ادامه داد: امیدواریم نمایشگاه آثار اساتید عرصه های مختلف هنری به ویژه نمایشگاه آثار عکاسی در این نمایشگاه برپا شود.

نمایشگاه آثار عکاسی پنجمین سوگواره بغض نگاه از تا هشتم مهر در مجموعه هنری مهر و ماه پردیس فرهنگی سینمایی قدس تبریز دایر بوده و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۱۹ از این نمایشگاه بازدید کنند.

از بین آثار ارسال شده به دبیرخانه سوگواره، ۳۰ اثر از ۱۵ عکاس با انتخاب داوران به بخش نمایشگاه راه پیدا کرده است.

۸۰۲۳/۵۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.