محمدحسین فرهنگی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، هفته دفاع مقدس را فرصتی مناسب برای شناساندن آثار فاخر حوزه دفاع مقدس به مردم دانست و افزود: باید با شناسایی حوزه های مختلف و به کارگیری ایده های جدید نسبت به معرفی و بیان واقعیات دفاع مقدس اقدام کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید در برنامه‌های بزرگداشت هفته‌ دفاع مقدس زوایای پنهان جنگ تحمیلی مورد توجه قرار بگیرد، اظهار داشت: متولیان امر با ابتکارات نوین از تبدیل برنامه‌های بزرگداشت به‌ حالت خشک تقویمی جلوگیری کنند.

فرهنگی ادامه داد: تمامی کشورها تاریخ پرافتخار خود را با اجرای برنامه‌های متنوع و تولیدات رسانه‌ای پاس می‌دارند که بر همین اساس ما نیز برای جلوگیری از فراموشی رشادت‌ها و حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس موظف به بزرگداشت این رویداد مهم و بسیار تاثیرگذار در تاریخ ایران و منطقه هستیم.

وی برگزاری نمایشگاه‌های هفته دفاع مقدس را یکی از بهترین راه‌های ارتباطی با نسل جدید انقلاب و معرفی دستاوردها برشمرد و اضافه کرد: این هفته فرصت مناسبی جهت تبیین و تشریح دستاوردهای عظیم دفاع مقدس به نسل جدید و جوان است.

این نماینده مجلس دهم از نهادهای فرهنگی و اجرایی درخواست کرد در بزرگداشت برنامه‌های هفته دفاع مقدس و شناساندن شهدای گمنام جنگ تحمیلی به مردم کوشا باشند.

3038/3071

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.