به گزارش ایرنا، نقی مسکینی روز پنجشنبه در نشست کار گروه ایمنی و حمل و نقل مراغه افزود: با توجه به ضرورت ایجاد زیرساخت های ترافیک شهری، احداث این پل های عابر پیاده توسط شهرداری و با سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: برای اجرای این طرح براساس پیش بینی های انجام شده ۲.۴ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه گذار ، هزینه خواهد شد. وی اضافه کرد: برای این منظور، کارشناسان حمل و نقل و ترافیک و شهرداری برای مکان یابی مناسب برای اجرا و احداث این پل های روگذر عابر پیاده اقدام خواهند کرد.
مسکینی گفت: همچنین براساس پیشنهاد های این کارگروه و نیز مطالبات مردمی، برخی تغییرات و اصلاح ها در سرعت گیر ها و مناطق پرخطر و حادثه نیز انجام شده و علائم مناسب راهنمایی و رانندگی در مناطق شهری و روستایی انجام می شود.
وی افزود: اصلاح و توسعه کارشناسی شده زیر ساخت های ترافیکی و شهری می تواند زمینه ساز پیشگیری از بروز حوادث تلخ و ناگوار احتمالی در مناطق درون و برون شهری شود.
وی اضافه کرد: نهادهای خدمات رسان شهری و ترافیکی از جمله راه و شهرسازی، شهرداری و پلیس راهور نقش مهمی در برون رفت از مشکلات ترافیکی و حمل نقل خواهد شد.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
۷۴۸۷/۳۰۷۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.