به گزارش ایرنا، حبیب امین زاده، یکشنبه شب در نشست مشترک با روسای ادارات ستادی این سازمان بر تدوین سند راهبردی حوزه های مختلف صنعت، معدن و تجارت استان به عنوان نقشه راه این سه بخش تاکید کرد و افزود: در این راستا تشکیل شورای سیاستگذاری صنعت معدن و تجارت استان با حضور معاونان و روسای ادارات تخصصی سازمان و نمایندگان اتاق بازرگانی،  اتاق اصناف،  صاحبان صنایع و سازمانهای مردم نهاد فعال ضروری است.

وی اعتماد به جوانان و توجه به تخصص گرایی و شایسته سالاری را رمز عبور از چالش های اقتصادی اعلام کرد و اظهار داشت: موفقیت گروه های مدیریتی هر مجموعه در گرو اعتماد به کارشناسان سازمان با بهره مندی از تمامی ظرفیت های علمی و تخصصی نیروهای توانمند بویژه جوانان تحصیل کرده است.

امین زاده، با اشاره به مغفول ماندن آموزش در حوزه صنعت و بازرگانی،  ادامه داد: اثربخشی و میزان کیفیت آموزش های تخصصی برگزار شده برای خدمت گیرندگان سازمان پایش می شود.

باز تعریف استراتژی توسعه صنعتی، معدنی و تجاری، احصای مزیت های استانی، اولویت بندی و نیازسنجی های آموزشی و میزان اثربخشی آموزش ها، تعامل با سایر دستگاه های دولتی،  دانشگاهها و تشکل ها از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

۸۰۲۳/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.