به گزارش ایرنا، تیم ماشین سازی تبریز در حالی مقابل تیم شهر خودرو مشهد صف آرایی کرد که تیم مهمان با توجه به ۲ برد قبلی اش مصمم به برد و کسب سه امتیاز این بازی در تبریز بود. 

در نیمه اول این دیدار هر دو تیم در مالکیت توپ برابری داشتند؛ در دقیقه ۱۹ بازی شاهین ثاقبی، اولین موقعیت خطرناک بازی را روی دروازه تیم شهر خودرو خلق کرد، ولی سید مهدی رحمتی به زیبایی توپ را به بیرون هدایت کرد تا تیم میزبان به گل دست نیابد.

در ادامه بازی و در دقیقه ۲۶ حسین مهربان از اشتباه غیر منتظره خط دفاع تیم ماشین سازان استفاده و دروازه حامد لک را باز کرد تا بازی یک بر صفر به سود تیم شهر خودرو دنبال شود.

با شروع نیمه دوم، شاگردان خطیبی برای جبران گل خورده رو به بازی سرعتی آوردند و چندین موقعیت گلزنی نیز داشتند، اما تا دقیقه ۹۰ بازی نتوانستند بهرهای از فرصت های ایجاد شده  ببرد و نهایتا بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

در طول بازی، اتابک زارعی دقیقه ۴۶ بازی با عزیز معبودی، علی آل کثیر دقیقه ۶۶ با محمد قادری برای سبز قباها و رضا صدری دقیقه ۶۲ به جای رودریگز و سروش رفیعی دقیقه ۶۹ با حسین مهربان برای شهر خودرو وارد میدان شدند.

به گزارش ایرنا، در بازی امروز احمد زنده روح، آل کثیر،شاهین ثاقبی از ماشین سازی و علی نعمتی،سعید صادقی، اکبر صادقی و سروش رفیعی از شهر خودرو کارت زرد گرفتند.

همچنین تیم داوری این بازی را علی میرغفاری به عنوان داور وسط، محمدرضا منصوری و مهدی عالیقدر کمک اول و دوم، وحید سیفی داور چهارم و یداله جهانبازی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

حدود یک هزار نفر از تماشاگران ماشین سازی این بازی را  در ورزشگاه بنیان  دیزل تماشا کردند.

تیم ماشین سازی با شکست یک بر صفر مقابل شهر خودرو در مجموع با کسب ۳ امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند و تیم یحیی گل محمدی موقتا به صدر رسید. 

۹۸۵۳/۵۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.