به گزارش ایرنا، عادل اصغرپور در جلسه شورای ترافیک این شهرستان خواستار تامین روشنایی در ورودی عجب شیر از طرف بناب با همکاری اداره برق و راهداری شهرستان شد و افزود: به منظور بالا بردن ایمنی در تردد وسایل نقلیه و جلوگیری از واژگونی‌ خودروها، اقدامات ایمنی دراین جاده باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین خواستار اجرای طرح ایمن سازی راهداری شهرستان در مقابل بیمارستان عجب‌شیر توسط شهرداری شد و گفت: باید مغازه های ایجاد شده در کنار جاده در میدان راه آهن و میدان بسیج ساماندهی و مکان مناسب توسط شهرداری شناسایی شده و مغازه‌ها منتقل شوند.

اصغرپور با بیان اینکه سرعت‌گیر و سرعت‌کاه از ابزار کنترل سرعت وسایط نقلیه است که غیراستاندارد بودن آنها باعث کم اثر بودن این ابزار در کنترل سرعت شده و نه تنها سبب کاهش ترافیک نمی‌شود بلکه ایجاد بارترافیکی و حتی منجر به تصادفات نیز می‌شود گفت: ایجاد هرگونه موانع، سرعت‌گیر و سرعت‌کاه در سطح شهرستان با مجوز شورای ترافیک شهرستان امکان پذیر است.

فرماندار عجب‌شیر گفت: سازمان حمل و نقل شهرستان اقدامات لازم برای کنترل معاینه فنی خودروها و سلامت کامل رانندگان را انجام دهد و با همکاری شهرداری، پلیس راهنمایی و آموزش و پرورش نسبت به ساماندهی رانندگان سرویس های مدارس اقدام کند.

۳۰۷۷/۷۴۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.