به گزارش ایرنا، حبیب امین زاده دوشنبه شب در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه کارگر تبریز افزود: حفظ وضع موجود و رفع مشکلات واحدهای صنعتی از جمله برنامه های اساسی این مدیریت در حوزه صنعت است.

وی اظهار داشت: هدایت و موفقیت اهداف از پیش تعیین شده در حوزه صنعت بستگی به رهنمودها و نقطه نظرات دریافتی از سوی انجمن های تخصصی صنعتی و سازمان های مردم نهاد از جمله خانه کارگر دارد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه خانه کارگر به عنوان دیده بان صنعت عمل کند، گفت: این اداره کل برای اجرایی شدن خواسته ها و انتظارات جامعه کارگری اقدام های لازم را انجام می دهد و از هیچ خدمتی فروگذاری نمی کند.

امین زاده، با اشاره به اینکه خدمت به جامعه کارگری افتخار بزرگی است، ادامه داد: در این راستا از همه توان و ظرفیت های این اداره کل برای رفاه بیشتر این قشر زحمتکش استفاده می کنیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز نیز در این جلسه گفت: هم اکنون بیش از ۱۶۵ هزار نفر در این خانه عضویت دارند و این نهاد برای رفع مشکلات کارگران با ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی همکاری می کند.

کریم صادق زاده، با ارائه گزارشی از وضعیت فعلی خانه کارگر و ایجاد تعاونی های مصرف و مسکن برای ایجاد رفاه بیشتر برای کارگران افزود: اقدامات حمایتی از سوی مسئولان باعث افزایش ضریب امنیت شغلی در بین قشر کارگری و در نهایت ارتقای سطح کیفی شاخصهای اجتماعی جامعه می شود.

۸۰۲۳/۵۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.