به گزارش ایرنا،  رییس آب فاضلاب شهری عجب‌شیر در  اسم افتتاح این طرح‌ها گفت: برای بهره‌برداری از خط انتقال فاضلاب پادگان  ۴.۵ کیلومتر و فاز یک فاضلاب شیشوان ۴ کیلومتر لوله‌گذاری شده است.

رضا شرقی با بیان اینکه به تکمیل خط انتقال فاضلاب شیشوان به ۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز است افزود: بیش از ۳۰ درصد این طرح اجرا شده و از یک هزار و ۵۰۰ انشعاب پیش بینی شده حدود ۷۰۰ انشعاب تاکنون به فاضلاب متصل شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان عجب‌شیر ۱۴هزار انشعاب وجود دارد افزود: تمامی عجب‌شیر دارای شبکه خط انتقال فاضلاب بوده و به آن متصل است.

شرقی گفت: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی در زمینه اجرای طرح های جمع‌آوری و دفع بهداشتی پساب های خانگی درعجب‌شیر اقدامات خوبی انجام داده است.

وی درخصوص تصفیه خانه فاضلاب عجب‌شیر گفت: این تصفیه خانه در ۲ کیلومتری شهر و در حدفاصل رودخانه قلعه چای و جاده روستای دانالو واقع شده و مساحت تصفیه خانه در حدود ۶ هکتار است و فاضلاب شهر از طریق خط لوله‌ ۹۰۰ میلیمتری به تصفیه خانه انتقال می یابد.

وی درخصوص مشخصات پساب تصفیه شده در این تصفیه خانه گفت: پساب خروجی این تصفیه خانه مبتنی بر جدیدترین استانداردها و سازمان حفاظت محیط زیست ایران بوده و مناسب برای تخلیه در آب‌های سطحی است.

طرح‌های افتتاح شده شامل افتتاح خط انتقال فاضلاب پادگان شهید برخورداری و شبکه خط انتقال شهرک پرواز و افتتاح فاز یک فاضلاب شیشوان بود.

۳۰۷۷/۷۴۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.