جواد رحمتی روز شنبه در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) میانه، اظهار کرد: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از طرح های افتتاح شده آذربایجان شرقی در هفته دولت توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: دولت در طول انقلاب در عرصه‌های مختف هزینه‌های بالایی داده که شهدای دولت نمونه‌ای از آن‌ است و حداقل انتظار از مجموعه کارکنان دولت، حفظ حرمت خون شهدا است. 

 وی کوچک‌ترین نارضایتی مردمی از کارکنان دولت را بر خلاف راه، روش و سیره شهدا و در راستای اهداف دشمن به‌ویژه در برهه کنونی عنوان کرد و گفت: امروز همه باید در کنار هم با وحدت و یکپارچگی و به دور از هر گونه تفرقه حرکت کنیم تا بتوانیم از این گذر نیز سرافرازانه عبور کنیم. 

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که باید تمامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد، اظهار کرد: ما باید رهایی از نفت را از خیلی پیش‌ترها آغاز می کردیم تا دشمن از این خلاء به عنوان حربه و نیرنگ بهره نمی‌برد. 

  رحمتی همچنین به سفر اخیر ریس جمهوری به استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: بهره برداری از یک‌هزار و ۷۰۰ پروژه با ۱۲ هزار میلیارد تومان از برکات این سفر بود. 

  وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اضافه کرد: به سختی در دنیا می‌توان مورد مشابهی پیدا کرد که در کمتر از دو ماه نصف کابینه دولت ترور شود، اما حکومت به قوت خود باقی بماند، اما خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران علی رغم روزهای سخت پابرجا مانده و به پشتیبانی مردم و با درایت و تدبیر مقام معظم رهبری و تلاش دولت به سمت تعالی در حرکت است. 

۵۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.