سیداحد یوزباشی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برابر محاسبات انجام شده میزان تخلف گرانفروشی این پیمانکار بیش از ۵۰۰ میلیون تومان است که طبق قانون تعزیرات حکومتی به پرداخت ۲ برابر ارزش تخلف به عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

وی با بیان اینکه این رای قطعی بوده و در شعبه اجرای احکام این اداره کل در حال اجرا است، اظهار داشت: تخلف این فرد در اجرای طرح تشدید کنترل بازار و مبارزه با تخلفات اقتصادی و به منظور تحقق اهداف سازمانی با توجه به نابسامانی ها و نوسات غیرمنطقی اخیر در عرضه و فروش گوشت قرمز بررسی و رسیدگی و در این اداره کل پرونده تخلف برای وی تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در انجام تحقیقات و استعلام‌های لازم،   مشخص شد بیشتر پیمانکاران فعال در کشتارگاه تبریز فاقد شناسنامه، گواهی صلاحیت پیمانکاری و پروانه کسب هستند و بدون هیچ گونه ملاک و مقررات قانونی اقدام به فروش گوشت به قصابی‌ها می‌کنند.   

یوزباشی، ادامه داد: پس از شناسایی و احضار یکی از این پیمانکاران و تفهیم اتهام وی و اخذ اظهارات و دفاعیات از این متهم به دلیل وجود قیمت مصوب برای فروش گوشت قرمز در تبریز و ارائه نکردن مدارک و دلیل قانع کننده و محکمه پسند از طرف این پیمانکار، اتهام وارده محرز و مسلم شد.

از ابتدای سال جاری تاکنون در زمینه کالا و خدمات تعداد ۴ هزار و ۶۱ پرونده در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل و تعداد ۳ هزار و ۹۵۸ پرونده مختومه شده است.

۳۰۷۷/۸۰۲۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.