به گزارش ایرنا، رضا اسدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن اشاره به فعالیت های شهرداری یامچی در طول سال گذشته خاطرنشان کرد: در سال ۹۷، مبلغ ۸ میلیارد ریال برای آسفالت معابر هرینه و ساختمان شورای شهر و شهرداری با زیربنای ۳۸۰ متر مربع و ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث شد.
وی افزود: عملیات جدول گذاری و آبروگذاری معابر به میزان ۵۰۰ مترمربع اجرا شده و کار تملک، زیرسازی و آسفالت دو خیابان شهید قادری و شمس تبریزی در حال اجرا است.
شهردار یامچی، تکریم ارباب رجوع را از جمله اولویت ها بیان کرد و گفت: این شهرداری قبلا جزو شهرداری های درجه سه بود که با تلاش مجموعه و محقق شدن بودجه سال ۹۷، به رتبه ۴ ارتقا یافت.
وی اظهار داشت: واحد آتش نشانی شهرداری یامچی با تجهیزات مناسب و بصورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات است.
اسدی اعلام کرد: سال گذشته همچنین ۸۰۰ مترمربع پیاده رو سازی با هزینه ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال انجام شده و طبق برنامه، امسال نیز همان میزان را در سطح شهر اجرا می کنیم.
وی در خصوص فعالیت های فرهنگی شهرداری یامچی نیز گفت: شهرداری در طول سال همکاری های لازم جهت برگزاری بهتر مراسم ملی و مذهبی داشته و برای اولین بار، نمایشگاه آسیب های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر را برگزار کرد.
شهردار یامچی افزود: همچنین در کنار اجرای مسابقات فرهنگی و تفریحی مختلف و همایش های پیاده روی عمومی، در راستای ایجاد نشاط و شادی در شهر، جنگهای شادی برای اولین بار برگزار شد.
وی در ادامه از راه اندازی درمانگاه شبانه روزی در شهر یامچی خبر داد و اعلام کرد: در روزهای آتی، نهضت آسفالت نیز در این شهر آغاز می شود که میزان آن برابر با آسفالت چند سال اخیر یامچی خواهد بود.
بخشدار یامچی نیز با بیان اینکه تلاش ما در راستای شناسایی و رفع مشکلات است گفت: در بخش یامچی تعامل سازنده و همکاری بین کلیه دستگاه ها وجود دارد.
بهرام ملکی واریزی دولت به حساب دهیاری های بخش یامچی را در سال ۹۷، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در ۴ ماه اول امسال نیز، ۸ میلیارد ریال واریز و در بخشهای عمرانی و جاری روستاها هزینه شده است.
وی اظهار داشت: سال گذشته همچنین ۱۲ هزار مترمربع زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت در روستاهای بخش یامچی داشتیم.
بخشدار یامچی با بیان اینکه این شهر با ۲۳۰ هکتار کشت پسته، قطب پسته شمالغرب کشور است، گفت: سعی ما این است با رفع موانع و فراهم شدن شرایط، جشنواره پسته را دوباره در شهر یامچی برگزار کنیم.
وی در مورد ایجاد شهرک دامپروری نیز اعلام کرد: قرارداد اولیه ساخت شهرک دامپروری با مساحت حدود ۱۵ هکتار، با سرمایه گذار بسته شده و قرار است در ۴ فاز، عملیات اجرایی آن آغاز شود.
در پایان نشست با اهدای لوح، از خبرنگاران و فعالین مجازی شهرستان مرند و بخش یامچی تجلیل شد.

۹۹۱۶/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.