علی سلیمی روز شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران گفت: در راستای تامین نیازهای کارکنان فنی و آزمایشگاهی کارخانه‌ها و مراکز تولید فرآورده‌های غذایی برای اولین بار در منطقه ارسباران رشته جدید صنایع غذایی در واحد اهر ایجاد شده و علاقه‌مندان به تحصیل در این رشته پُرمخاطب می‌توانند بدون کنکور در این رشته مهم و متناسب با بازار کار ثبت‌نام کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر اعلام کرد: برای اخذ مجوز جهت تدریس رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر اقدام کرده‌ایم و پیشنهاد ما کارشناسی و کارشناسی ارشد بود که پیشنهاد کردند رشته‌های پزشکی در مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی باشد که در این راستا با موافقت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، در حال حاضر منتظر اعلام نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم.

وی بابیان اینکه در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر ۲۸۰۰ دانشجو دارد گفت: در ترم تابستان از مجموع ۲۸۰۰ دانشجو تنها ۲۰۰ نفر ثبت‌نام کردند و این‌ها گوشه‌ای از شرایط دانشگاه آزاد واحد اهر است ولی در مجموع به آینده این واحد دانشگاهی امیدواریم.

وی از پرداخت افزایش حقوق کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در سال‌جاری خبر داد و گفت: معوقات کارکنان دانشگاه را از ابتدای سال‌جاری و سال گذشته پرداخت کرده‌ایم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر ادامه داد: دانشگاه آزاد اهر دانشگاهی پُر هزینه و دارای بدهی است و در واقع دخل و خرج همخوانی ندارد و مشکلات اساسی در حوزه‌های مختلف دارد.

سلیمی گفت: از سال ۹۳ تا آبان‌ماه سال گذشته به دلیل تاخیر در پرداخت حق بیمه کارکنان حدود ۷۰۰ میلیون تومان جریمه تحمیل شده بود و از اسفندماه طی تعاملی که با تامین اجتماعی کردیم جریمه را تقسیط و از اضافه شدن جریمه جلوگیری کردیم.

در پایان این جلسه از روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اهر به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار تجلیل شد.

/۳۰۷۱/۷۲۲۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.