سردار اصغر عباسقلی زاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک 17 مرداد روز خبرنگار به فعالان عرصه رسانه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، این روز را یادآور زحمات فرهیختگانی دانست که جان بر کف در عرصه‌های مختلف برای انعکاس واقعیت‌ها و آگاهی بخشی به جامعه حاضر شده‌اند و با وجدانی بیدار برای پیشرفت کشور و کمک به رفع ضعف‌ها و تقویتِ استعدادها قلم به دست گرفته‌اند.

وی اظهار داشت: در جهان امروز که به‌ خاطر توسعه فناوری ها، اطلاعات متنوع اعم از درست و غلط به‌ مانند تیربار در دسترس افکار عمومی قرار می‌گیرد، خبرنگاران ایران اسلامی به‌ عنوان افسران جنگ نرم در صف اول مبارزه با ناتوی فرهنگی قرار گرفته‌اند و ضمن تلاش برای انتشار اخبار موثق، در مقابل شبهات و هجمه‌های خبری دشمنان نظام می‌ ایستند.

عباسقلی زاده با بیان اینکه در حال حاضر دشمنان قسم خورده‌ اسلام و انقلاب با سرمایه‌گذاری‌های کلان و ایجاد رسانه‌های مختلف درصدد عملیات روانی علیه جمهوری اسلامی هستند، اضافه کرد: در این شرایط که جنگ رسانه‌ای علیه ایران ایجاد شده است، از اصحاب رسانه انتظار می‌رود سنگر مقاومت را بیش از پیش مستحکم‌تر کنند و با وجود کمبودها مقابل تحریف‌ واقعیت‌ها علیه کشور بایستند.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز ضروری جامعه دانست که باید خبرنگاران و فعالان رسانه ای قدم‌های موثری در این زمینه بردارند.

عباسقلی زاده با تاکید بر اینکه خبرنگاران مجاهدان فرهنگی حوزه رسانه و فضای مجازی هستند، گفت: اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان دست همکاری و یاری اهالی رسانه را به گرمی می‌ فشارد و آماده استفاده از نظرات و ایده‌های آنان در ترویج هرچه بهتر فرهنگ مقاومت و شهادت است.

وی ادامه داد: تاریخ انقلاب اسلامی ایران و دوران طلایی دفاع مقدس ثابت کرده است خبرنگاران همواره حامی انقلاب اسلامی بوده‌اند و امروز نیز چنین روحیه‌ ای بر فضای رسانه ای آذربایجان شرقی حاکم است.

3038/3071

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.