به گزارش ایرنا، این دیدار تدارکاتی برای آمادگی کامل سرخپوشان تبریزی در لیگ برتر فوتبال، عصر امروز سه شنبه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز با حضور هواداران پرشور برگزار شد.

نیمه اول این دیدار با گل ساسان انصاری در دقیقه ۱۳ بازی نوید بازی پرگلی را می داد و شاگردان دنیزلی چندین بار هم دروازه تیم نود ارومیه را به لرزه انداختند، اما در نهایت نیمه نخست با تک گل سرخپوشان تبریزی خاتمه یافت.

در نیمه دوم بازی هر دو تیم به لاک دفاعی فرو رفتند تا اینکه در دقیقه ۷۹ بهنام رسومی نیا گل تساوی را به ثمر رساند.

تیم تراکتورسازی در این بازی با ترکیب رشید مظاهری(محمد رضا اخباری)، مهدی تیکدری، میثم تیموری، محمد رضا خانزاده، اکبر ایمانی، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی، ایمان سلیمی، اشکان دژاگه، ساسان انصاری(مهدی ببری) و سوگیتا وارد میدان شد.

همچنین ترکیب تیم نود ارومیه را عبدالصمد احمدی، سیروس صادقیان، امید عباسی، علی کرمی، وحید نعمتی، داود شاهواروقی، فرشاد اسدی(سینا مهموم)، آرمان سوداگر(اکبر صفر زاده)، علی رضا قاسمی، پیمان پور صادقی و سید محمد ابوترابی تشکیل می داد.

به گزارش ایرنا، پیش از این تیم تراکتورسازی برای آماده سازی مقابل تیم های گیرسون اسپور و تیم سوپر لیگی ریزه اسپور ترکیه قرار گرفت که ماحصل این دو دیدار، کسب یک تساوی و یک پیروزی است.

نود ارومیه هم در دو دیدار تدارکاتی به ترتیب مقابل ماشین سازی تبریز با نتیجه دو بر یک و مقابل نفت مسجد سلیمان با نتیجه سه بر صفر پیروز شده است.

نود ارومیه با اینکه در لیگ دسته یک حضور دارد؛ اما نمایش بسیار خوبی مقابل سه تیم لیگ برتری داشته و نشان می‌دهد که حریف دست و پا بسته‌ای نیست.  

۹۸۵۳/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.