حسن پیرسا، با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی یکی از قطب های تولید لوازم خانگی در کشور است، ابراز داشت: بدنه، در، مخزن، آبکش، وزنه و بورد الکترونیکی این ماشین لباسشویی در داخل کشور تولید شده و نخستین ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک ایرانی است.

وی افزود: برای طراحی این بورد الکترونیکی ۴ ماه زمان صرف شده که مبتنی بر دانش روز بوده و لرزش دستگاه را به حداقل رسانده و متناسب با جنس لباس، میزان آب مصرف و دور موتور را کنترل می کند.

مدیرعامل این شرکت تاکید کرد: محصول نهایی منطبق بر استانداردهای ملی و بین المللی است در غیر این صورت اجازه خروج از شرکت داده نمی شود.

پیرسا از افزایش ۲۰ تا ۴۰ درصدی میزان اشتغال و تولید در این کارخانه خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته علیرغم اینکه وضعیت تولید در کشور مناسب نبود، اما توانستیم ۵۰ درصد به تولید محصولات مان بیفزاییم.

وی عنوان کرد: بزرگ ترین مزیت این محصول قیمت نهایی مصرف کننده است که ۴۰ درصد کمتر بوده و دارای ۲۴ ماه گارانتی و ۱۲۳ ماه خدمات پس از فروش است.

به گفته مدیر عامل شرکت، این کارخانه برای ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فرصت اشتغال ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر اینکه برای واردات هر دستگاه ماشین لباسشویی از خارج قریب به ۴۰۰ دلار هزینه می شود، ابراز داشت: با احتساب اینکه این شرکت توانایی تولید ۳۰ هزار دستگاه را دارد از خروج ۱۲ میلیون دلار در سال جلوگیری می کند.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1227577
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.