به گزارش ایرنا، این رویداد فرهنگی و هنر امروز با افتتاح مجتمع فرهنگی سهند آغاز و تا ۱۷ مرداد با برگزاری چندین پروژه فرهنگی و ورزشی از جمله نمایشگاه صنایع دستی، باشگاه های سوارکاری و ورزشی تنیس، نمایشکاه عکس و آغاز عملیات احداث تالار و رستوران هشت بهشت ادامه می یابد.

معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با بیان اینکه شهر جدید سهند دارای قابلیت و پتانسیل بالایی است، گفت: ویژگی های ساختاری و بافت جمعیتی این شهر که عمدتا قشر متوسط و میانه جامعه هستند سبب شده است تا زمینه برای کار اجتماعی و فرهنگی در یک جامعه  همگون فراهم شود.

جواد رحمتی، افزود: امید است با تمهیدات در نظر گرفته شده و آماده سازی زیرساخت های لازم زمینه و بستر برای جذب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این شهر و توسعه آن بیش از پیش فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری هفته فرهنگی شهر جدید سهند زمینه ساز ایجاد نشاط اجتماعی، همدلی عمومی و بستری برای تبادلات فرهنگی و اندیشه است، گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی در این شهر فرصتی برای معرفی و تقویت پتانسیل ها و ظرفیت های شهر جدید سهند است.

امام جمعه شهر جدید سهند نیز در این مراسم با تاکید بر وجود رویکرد فرهنگی در کنار توسعه عمرانی این شهر گفت: برنامه ریزی و برگزاری هفته فرهنگی مصداق بارز کاری جهادی و نتیجه همراهی و هماهنگی تمامی نهادهای اداری و مدیریتی شهر به خصوص مدیریت شرکت عمران شهر جدید سهند است.

حجت الاسلام محمد منیب راد، با ابراز خرسندی از عملکرد مدیریت شرکت عمران شهر جدید سهند افزود: مدیر این شرکت در مدت ۱۶ ماه تصدی این مسئولیت در مقایسه با رویه مدیران سابق توانسته است در سایه تلاش های شبانه روزی به اندازه ۱۶ سال کار عمرانی و فرهنگی در این شهر انجام دهد.

وی، نبود بیمارستان را بزرگترین مشکل مردم شهر جدید سهند اعلام کرد و اظهار داشت: رایزنی ها با نمایندگان مجلس و مسئولان ارشد استانی در این ارتباط انجام شده و امید است با پیگیری های مستمر این مشکل حل شود.

8023/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.