به گزارش ایرنا، اکبر صادقی روز شنبه در بازدید از کارخانه آرد هشترود اظهار داشت: تمهیدات لازم در زمینه رفع کمبود نان در این شهرها اتخاذ شده و آرد و نان به میزان لازم در این مناطق توزیع شده و می‌شود.

وی افزود: در سامانه ۱۲۴ نیز گزارشات مردمی در مورد گرانفروشی، رصد و پایش می‌شود و دفتر بازرسی با هر گونه گرانفروشی و احتکار نان به صورت جدی برخورد خواهد کرد.

پیشتر نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی از کمبود و گرانی نان در هشترود انتقاد کرده بود.

صادقی همچنین در جلسه بررسی مشکلات کارخانه‌داران شهرک صنعتی پروفسور هشترودی از تدوین سامانه نیاز خبر داد و گفت: این سامانه در واقع نیازهای ساخت داخل را در کشور نیازسنجی و شناسایی می‌کند.

وی گفت: جاهایی که درخط تولید و زنجیره تولید به خارج از کشور  وابستگی داریم و در داخل کشور ظرفیت تولید آن وجود دارد، هماهنگی بین آن نیاز و تولیدکننده از طریق این سامانه را ایجاد میکنیم.

وی افزود: این سامانه فعال است و تولیدکنندگان می‌توانند نیازهای مربوطه را رصد کنند تا به خودکفایی کامل برسیم.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق نیز در این جلسه خواستار ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی و اورژانس مستقل در شهرک صنعتی پروفسور هشترودی  شد.

سیدحمزه امینی، حمایت دولت ازصنایع کوچک را موجب ایجاد اشتغال دانست و افزود : دولت باید ازصنایعی که به خاطر نقدینگی مشکل دارند و در حال تعطیلی هستند حمایت کند.

وی همچنین از استمهال سود مرکب وام‌های تولیدی در مجلس خبر داد.

هشترود با ۵۷ هزار جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری جنوب‌شرق تبریز مرکز آذربایجان‌شرقی واقع است.

۳۰۷۷/۷۴۸۶/۵۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.